Levertijd: 1-3 dagen

contact

Betalingsmogelijkheden

iDeal betaling

iDeal

iDeal is de betaalmethode waarmee je online via je eigen bank kunt betalen. iDeal wordt door vrijwel alle banken ondersteund –> Rabobank, ABN AMRO, ING, ASN Bank, Friesland Bank, Knab, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Het voordeel van deze betaling is dat het bedrag direct van je rekening wordt afgeschreven en je sneller jouw aankopen thuisbezorgd krijgt.

Bancontant/MrCash betaling

Bancontant/MrCash

Met Bancontact/Mister Cash kunnen Belgische klanten heel gemakkelijk en veilig via hun eigen bank op internet betalen. Via Bancontact/Mister Cash kom je terecht in de vertrouwde en beveiligde betaalomgeving van je eigen bank.

MasterCard betaling

Creditcard

Mastercard en Visa zijn wereldwijd de meest geaccepteerde en gebruikte creditcards. Je kunt er online veilig mee betalen. Zeker sinds de verbeterde beveiliging, 3D Secure, die door zowel Mastercard (Mastercard® Securcode™) als Visa (Verified by Visa) is ingevoerd.

PayPal betaling

PayPal

Met Paypal kun je heel makkelijk online geld overmaken. Als je een Paypal account hebt kun je razendsnel geld van je eigen Paypal account naar dat van ergowerken.nl overmaken. Paypal betalingen worden vrijwel direct geregistreerd, waarmee het even snel werkt als bijvoorbeeld iDeal. Paypal geeft jou als consument uitgebreide kopersbescherming, werkt erg gebruiksvriendelijk en wordt daarom wereldwijd gebruikt.

Apple Pay

Met Apple Pay kun je aankopen doen in allerlei apps en hoef je je betalingsgegevens nooit meer in te voeren. Apple Pay werkt met Face ID of Touch ID om tweestapsverificatie in te stellen. Je hoeft je betalingen dus niet te controleren aan de hand van een code, een geheime vraag of een wachtwoord.

Google Pay betaling

Google Pay

Met Maestro kunnen er nu ook internationale betalingen worden gedaan met de bankpas. Veel bankpassen hebben al zo’n Maestro logo. Duitse en Belgische klanten kunnen met Maestro betalen.

Maestro betaling

Maestro

Met Maestro kunnen er nu ook internationale betalingen worden gedaan met de bankpas. Veel bankpassen hebben al zo’n Maestro logo. Duitse en Belgische klanten kunnen met Maestro betalen.

Klarna betaling

Klarna

Wil je graag even je product bekijken (of zelfs proberen) voordat je betaalt? Geen probleem! Zodra je bestelling geleverd is hoef je pas het volledige bedrag te betalen, en geen seconde eerder. De termijn van 30 dagen gaat in zodra je product ons magazijn verlaat.

Bestellen

In de meeste gevallen is het niet meer mogelijk om een wijziging aan te brengen in je bestelling, controleer je bestelling daarom goed voordat je op ‘bestellen’ klikt.

Zodra we je bestelling binnen hebben gekregen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag met jouw bestelling. Mocht het zo zijn dat je per ongeluk je huisnummer bent vergeten in te vullen, of heb je per abuis het verkeerde adres ingevoerd? Neem dan snel contact met ons op, dan kijken we of het nog mogelijk is om een wijziging te maken.

Als je een account hebt aangemaakt, kun je daar de status van je online aankopen bekijken. Je ontvangt na bestelling een track & trace code in je mailbox.

Verzenden

Voor bestellingen binnen Nederland berekenen wij € 3,99 per bestelling. Voor bestellingen die naar België verstuurd worden bereken wij € 6,95 per bestelling.

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden met PostNL verstuurd. Alle overige pakketten worden verstuurd met UPS.

Bestellingen die geplaatst worden vóór 14:00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. Dat betekent dat bestellingen binnen Nederland binnen 1-2 dagen bezorgd worden. Bestellingen naar België worden binnen 2-3 dagen bezorgd.

Bestellingen buiten Nederland en België en binnen Europa kunnen besteld worden via www.polyplanar.eu.

Webshop keurmerk

Je wilt met een gerust hart aankopen kunnen doen op het internet, zonder je zorgen te hoeven maken over de betrouwbaarheid van de webwinkel. Trusted Shops heeft deze webwinkel gecertificeerd en biedt jou de mogelijkheid aan om je aankoop te beschermen. Zo kun je op deze website zonder risico bestellen.

Alle eisen waaraan moet worden voldaan om het Trusted Shops Keurmerk te verkrijgen, kun je nalezen in de kwaliteitscriteria.

Als je niet zeker weet of een webshop echt gecertificeerd is, kun je op de Trustbadge klikken.

Er wordt dan een klein venster geopend, waarin je in één oogopslag de belangrijkste informatie over de webshop ziet. Klik er nogmaals op om te controleren of de informatie authentiek is.

Er wordt dan een nieuw venster geopend met het certificaat van de webshop, met daarin de status van het keurmerk: geldig of niet gecertificeerd.

Je aankopen zijn alleen beschermd met de Trusted Shops kopersbescherming als de webshop een geldig keurmerk heeft

Afhankelijk van het ontwerp en de eisen aan de betreffende webshop, kan het keurmerk op verschillende plekken worden weergegeven: bijvoorbeeld helemaal bovenaan, of onderaan, in de footer. Het keurmerk kan ook in een speciaal vak van Trusted Shops staan, dat altijd op dezelfde plek boven iedere pagina zweeft.

Scroll naar beneden, om de uitgebreide uitleg met jouw voordelen om te kopen bij een webshop met keurmerk, te lezen.

Wat heb ik, als online shopper, aan het keurmerk?

Identiteit en bereikbaarheid

De naam van de verkoper wordt duidelijk aangegeven in de webshop. Het is mogelijk snel en gemakkelijk contact op te nemen met de webshop.

Gegevensbescherming en veiligheid

Alle webshops verplichten zich ertoe persoonsgegevens uitsluitend te verzamelen als dit wettelijk is toegestaan of als je hiervoor uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven. Bovendien moet de webshop zorgen voor een volledige versleuteling bij de overdracht van gegevens.

Herroeping en retouren

De webshop informeert je over de voorwaarden voor annulering van je bestelling, mocht je van gedachten veranderen. In het bijzonder krijg je informatie over hoe en bij wie je de bestelling kunt herroepen. In het geval van goederen krijg je ook een retouradres. Tot slot dient de informatie over wie de retourkosten draagt ook eenduidig zijn in de webshop.

Producten en kosten

Alle webshops zijn gecontroleerd om er zeker van te zijn dat de aangeboden producten niet vallen onder die van de Trusted Shops Uitsluitingscatalogus. Productprijzen, verzendkosten en andere bijkomende kosten worden transparant weergegeven.

Bestelling en overzichtelijkheid

De overzichtelijkheid en functionaliteit van het bestelproces zijn gecontroleerd vanaf de eerste klik tot aan de ontvangst van de bestelbevestiging.

Service en winkelervaring

In aanvulling op de vereisten in de webshop controleren we ook continue de serviceprestaties en de volledige winkelervaringen aan de hand van diverse criteria. De gemiddelde review score van de webshop mag bijvoorbeeld niet onder 4,0 sterren komen.

Retourneren

Een product mag je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als het aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • het product is compleet met alle accessoires
  • Het product is ongebruikt
  • Het product is verpakt, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking


Gemaakte kosten voor het retourneren van een product is voor eigen rekening.

Terugbetaling

Nadat je retour is goedgekeurd, vindt de terugbetaling van het aankoopbedrag plaats binnen 7 werkdagen op dezelfde manier als dat jij aan ons hebt betaald.

Je kunt je product retourneren op de volgende manier:

  1. verpak het product goed en verstuur het in de originele of andere stevige doos.
  2. vul het retourformulier die je bij je bestelling hebt ontvangen of print het opnieuw uit.
  3. plak de doos dicht en verstuur je pakket met de door jouw gekozen vervoersdienst. Wij raden aan om je pakket te versturen met UPS of PostNL.

 

Stuur je pakket naar:

Poly-Planar
t.a.v. retouren
Luzernestraat 24
2153 GN Nieuw-Vennep

Omdat je zelf verantwoordelijk bent dat Poly-Planar het product in goede staat ontvangt, raden we je aan om je product te verzekeren, goed te verpakken en alleen gebruik te maken van bekende vervoersbedrijven.

Stuur het product terug, samen met een ingevuld retourformulier of als je deze niet meer in bezit hebt, download het retourformulier dan hier.

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan is met jouw bestelling. Stuur een email naar info@polyplanar.nl en geef aan wat er mis is gegaan en wat jouw naam en ordernummer is. Als een speaker beschadigd of incompleet geleverd is dan zou het prettig zijn als je hier ook een foto van mee kunt sturen. We zullen je zo snel mogelijk helpen bij een oplossing.